sexandsubmission.com

Vampires BDSM: A Fall From Grace

Vampires BDSM: A Fall From Grace

Get Flash to see this player.

Lorelei Lee, Mark Davis, James Deen, Jessie Cox ,Kristina Rose. Sex and Submission is proud to present Vamp, our first high production original video about vampires. Video 1 introduces some of the characters and shows how Grace (Kristina Rose) is seduced by the vampires and brought back to their lair where she is initiated into the world of the undead. This is beautifully shot in high definition with great acting and very hot BDSM sex!

Visit sexandsubmission.com

27 User Reviews »


she was getting done big time


oi!


n!ce fuck ;)


she got fucked good


oh fuck yeah awesome


They
should’ve sucked her tits


i wanna get fucked now


they should have lick her pussy andput a dick in the ass and the pussy andfuck her really have……….


fucked good


best fuck video,both lesbian part nd real sex part. the girls r really sexy. do shoot sum more vids of this kinda brutual sex.(there could hav been more brutality)


aaaaaaaa i’ve seen bettar


i wanna get fucked now by those horny Vampirellas


i wish i would get fucked it would be so fucking cool to be on that :)


Get me fuck like that


teri maaki ………


nice fuck


vamp bdsm is the shit !


i see fist time like this kand of video good so good


OMG!!!! that was soooo freaken HOT I wanna buy the movie!!!!


wish i could fuck like that all night long


nice video yarrrrrrrrrrrrr :)


i wana fuck now, so horny its unreal


i like to fuck the iranian beautiful girl!!!!!!!!!!!!!!!!!! iranian girl are very nice & horny…


they should had sucked blood from her pussy abd damaged it and…………………….


ugh amazing i want james deen


This is what twilight should have been……….it makes me cum just thinking about it


i like to fuck the iranian beautiful girl!!!!!!!!!!!!!!!!!! iranian girl are very nice & horny…
they should had sucked blood from her pussy abd damaged it and…………………….
ugh amazing i want james deen
This is what twilight should have been……….it makes me cum just thinking about it:(

Posted in: Free BDSM, Hardcore
Top 100 | |
| XML |
Scroll to Top